استاد رحیم دیندار( کامران)اشعار پست مدرن و چند غزل نو

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

استاد رحیم دیندار( کامران)اشعار پست مدرن و چند غزل نو

قصه ام   طولانی  است،شعر من طوفانی است

از این حرف های تشریفاتی که

هی اس بدهی

یا ایمل بفرستی و بگویی اگرچه

کنارت نیستم

همیشه در قلب منی نه این طوری

نمی خواهم

 من دیگرنمی خوام در الفاظ و تشبیه هات

گم  بشم ولی درد دوریت ..........

 

خانه  عشق   ترا  خلد  برین  انگاشتم

 

قصه  عشق  ترا  بر برگ  گل بنگاش.....

 


         از این حرف های تشریفاتی که هی اس بدهی

یا ایمل بفرستی و بگویی اگرچه کنارت نیستم

همیشه در قلب منی نه این طوری نمی خواهم

 من دیگرنمی خوام در الفاظ و تشبیه هات

گم  بشم ولی درد دوریت عذابم دهد

شعر    طوفانی                                                                         

قصه ام   طولانی  است،شعر من طوفانی است

 

عاشق     بی باکم     ،عشق  من   عرفانی است

 

چتر      در   دست    بگیر ،  سوی       من    گر آیی

 

آسمان      شعرم     ،  به       خدا      بارانی   است

 

شعله      می روید       از ،   شعر      آتش      ناکم

 

عذر  می خواهم  اگر،     شعرم     آتشدانی  است

 

گریه         من        جاری  ،    شده       در       ابیاتم

 

شعر من    پر     درد است ، درد   من  پنهانی است

 

  آمده     جغد    به   باغ    ، داده     جولان     به  زاغ

 

 

آنکه    افتاده    چاه،    مرغ   خوش الحانی    است

 

روح      در   مغز    نهان ، عشق        در قلب  روان

 

 

سینما    خانه    ما ،  دیدنش     مجانی        است

 

این جهان دهکده ایست  ،طول و  عرضش  محدود

 

             

خانه اش   شیشه ای  و  ، حاصلش ویرانی است 

 

 سرمه    چشم       منست ، خاک     ایران   عزیز 

 

 شاعر         ایرانم   شعر      من   ایرانی   است

 

گفتی از    مال     جهان     تو     چه   اندوخته ای

 

 حاصل   عمر   منت  ،  دفتر  و    دیوانی   است

   

تا   که  او  داد  مرا    ،   بالی  از     علم  و  هنر  

 


دیدم آنرا که   به  صد  ،  درد   من درمانی است


 

                          تا که کامران به رخش نظری کرد بگفت                         

                                         
                                                یاکنون من اویم  ،یا که کامرانی  او ست                                

 

 

از این حرف های تشریفاتی که هی اس بدهی

یا ایمل بفرستی که اگرچه در کنارت نیستم

اما تو در قلب من همیشه

هستی و خواهی ماند نه .....

 نمی خوام در الفاظ و تشبیه هات گم  بشم

ولی درد دوریت عذابم دهد ترا می خواهم

در کنار خودم از پیامک ها کامنت ها

و ایمیل هایت  کاسه وجودم

پر است پس برای من باش

و در کنار من باش

 برای همیشه که دوستت دارم

در کنارم باشی همنفسم

باشی من اینطوری ترا می خواهم

من این نیمه شبهایی که از خوابِ

تو بیدار می‌شوم و خالی از رؤیای تو

می شوم را دوست ندارم.

من از شبهای طولانی ، من از بی تو بودن بیزارم .

چه تلخ نیستی !

خسته ام

نبودنت را گریسته ام … تلخِ ، تلخ

خسته ام از ماتم نگاه خودم

خسته ام

خسته از چرا چرا‌های نبودنِ تو

شرمگین, خانه خالی از حجم تو

دلتنگِ سرخیِ گونه‌های تو

دلتنگ نگاه افسون گرت

دلتنگ گل وجود ت هستم

به دادم برس نمی خواهم همیشه

 

تا خلق نگویند مکن گریه بسیار

گردم غزل درد و در اشعار بگریم

نه تحمل اینگونه زیستن بیتو را ندارم

 و این شعر غم اندر غم بسیار گویای

حال من است و بس

 

خانه  عشق ترا  خلد برین  انگاشتم

 

قصه عشق  ترا بر برگ گل بنگاشتم

 

تو    نبودی   تا   ببینی  من    چسان

 

با    خیالت      گفتگوها          داشتم  

 

   بر   در   ویران     سرای   عاشقان 

 

  پرچم       عشق    ترا     افراشتم

 

تا  نگردد    دل    اسیر  ننگ   و  نام

 

در       دلم   بذر    محبت     کاشتم

 

عیش  دنیا   ذره ای     ناچیز   بود

 

گر چه  آن  را     پر   بها   پنداشتم

 

     چهره    افسرده  ام   را    منگرید     

             

 روزگاری  جاه  و    عزت   داشتم

استاد دیندار (کامران)

آری جاه و عزت من تو بودی

پس بیا

فقط و فقط منتظر حضور

همیشگی تو کنارم

هستم.....

نه در جملات

  عاشقانه پس باز

می گویم:

به لبم رسید جانم

 تو بیا    که    زنده   مانم

 پس از آن که من

نمانم بچه کار

خواهی آمد

 چو بر قبرم

بخواهی بوسه دادن

رخم را بوسه ده

اکنون همانیم

 سخن کوتاه کنم

بیا بیا و حتما بیا تا

سالهای عشق

و عاشقی من و تو

مثل گل پر پر نشود

و این به تصمیم و اراده

واقعی تو

بستگی دارد چون: در کار

خیر حاجت هیچ

استخاره نیست

از تو حرکت از خدا برکت

پس ز ودتر بیا

و باز آی و دل تنگ مرا

مونس جان باش

 فریاد می کشم

دوستت دارم

همیشه در کنار خودم......

باشی ........


 


نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت10:59---19 فروردين 1397

ممنون از شما بابت لینک کردن شما را هم لینک کردم بازم به وبلاگ ما سر بزنید.

پاسخ:

فرزاد جان با نشکر از بازدیدتان سعی می کنیم هر روز به وب زیبایتان سر بزنبم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 فروردين 1396 | 9:21 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.